Home » Tiedote lipunmyynnistä ja kausikorteista

Tiedote lipunmyynnistä ja kausikorteista

Tiedote lipunmyynnistä ja kausikorteistaLipunmyynti keskiviikon kotiotteluun on alkanut. Kausikorttimyynti jatkuu normaalisti
kausikorttien noutaminenKausikorttien toimittamiseen liittyneet ongelmat on selvitetty ja kausikortit ovat noudettavissa keskiviikkona 7.10. Ässien toimistolta klo 9-16 ja Isomäki Areenan lipunmyynnistä klo 17 alkaen.Olemme varanneet lisäresurssia kausikorttien toimittamiseen sekä Ässien että Ticketmasterin toimesta.Lipunmyynti on keskiviikon ottelun osalta siirretty pääsisäänkäynnin yhteyteen ja perinteinen Isomäki Areenan lipunmyytipiste palvelee ainoastaan kausikorttiasiakkaita.Mikäli et pääse noutamaan kausikorttiasi keskiviikkona, niin kausikortit voi noutaa perjantaina klo 9-16 Ässien toimistolta tai klo 17:30 alkaen Isomäki Areenan lipunmyynnistä. Tämän jälkeen lunastettavat kausikortit noudettavissa Ässien toimistolta ja Isomäki Areenan lipunmyynnistä kotiotteluiden yhteydessä. kausarikorttien myynti jatkuu normaalistiKausikorttimyynti kaudelle 2020 – 2021 jatkuu. Hinnoissa on hyvitetty yksi pelattu ottelu!Seisomakatsomon kausikortit ovat loppuunmyyty.KAUSIKORTIT OVAT MYYNNISSÄTicketmaster verkkokauppaÄssien toimisto, ke & to klo 10 – 15Porin Prismat ja Sokoslipunmyynti tämän viikon kotiotteluihin alkaaLIPPUJA MYYNNISSÄ RAJOITETTU ERÄ – KANNATTAA TOIMIA NOPEASTI! LIPUNMYYNNISSÄ PIENIÄ MUUTOKSIAKausikortit käyvät omille paikoilleen.Istumapaikoille myydään numeroimattomia paikkoja katsomokohtaisesti.Seisomakatsomo on jaettu neljään sektoriin.Lippuja on myynnissä rajoitettu erä!Tämän viikon otteluissa yksittäiset liput myydään katsomokohtaisesti numeroimattomille paikoille. Tällä toimenpiteellä mahdollistamme jokaisessa katsomossa mahdollisimman hyvät turvavälit.Katsomokohtainen kapasiteetti on maltillinen, joten lippuja on myynnissä erittäin rajoitetusti. Kausikortit käyvät omille paikoilleen ja jokainen istumakausikorttipaikka on merkattu tarralla.SEISOMAKATSOMO JAETAAN NELJÄÄN SEKTORIINSeisomakatsomo jaetaan neljään sektoriin ja kulkua niihin valvotaan tapahtumajärjestäjän toimesta.Kahteen keskimmäiseen sektoriin jaetaan 200 ensimmäiselle kulkuun oikeuttavat rannekkeet. Toimenpiteellä varmistetaan yleisön jakautuminen tasaisesti Seisomakatsomossa ja sitä kautta mahdollisimman hyvät turvavälit. KESKIVIIKKONA ÄSSÄT-HPK KLO 18:30OSTA LIPUTPERJANTAINA ÄSSÄT – SPORT KLO 18:30Liput tulevat myyntiin myöhemmin tänään tai viimeistään tiistaina aamulla.